Sydafrika!

Satt och tänkte på resa till Afrika. Kan inte fatta att det snart bara är 2 år kvar. Många tycker väll det är övedrivet att prata om det nu, men det är mitt sätt och bearbeta allt eftersom man kommer vara borta några månader och har aldrig gjort en sådan resa! 2013 alltså tänk vad tiden går fort. Känns som att det nyss var 2008 och jag tog studenten och nu har jag läst på universitetet i hela 2 år, så snart står vi där 2013 shit kommer äga! Aa men nu till rubriken.
Sydafrika är vårt första stopp som vi iaf har planerat. Det är ju långt kvar så planerna kan ändras. Har hört att det är fint där, men vad kan man göra för saker? Måste kolla upp, söka på internet ja allt måste kollas upp. Jag är taggad! Bara till och spara spara spara. Den biten är iof klar men ändå måste spara massa pengar! Jag vet inte vad jag egentligen skulle skriva om haha. Åter kommer mer om det här när jag är lite mer på läst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0