Tankar!

Har tänkt så mycket senaste dagarna om vilka personer man ska lita på o.s.v. har märkt att man kan lita på folk fast i olika utsträckningar. Skulle ju till Umeå men det sket ju sig aa men skit samma!!!

Idag vart jag sjuk taggad innför Afrika shit tiden går fort och snart står jag där på Arlanda med Susanna och Jannica, kommer säkert böla haha. Men kommer vara sååå jävlans lycklig. Jag börja drömma om Afrika när jag var 7 år gamal vet inte varför kommer inte ihåg. Tror jag såg rädda barnen och sen dess var jag fast. Jag minns att jag sa till mamma "När jag blir stor ska jag åka till Afrika och hjälpa barnen där". Kommer vilja åka mer runt i världen och hjälpa. Den här resan kommer vara mitt livs upplevelse och att få resa runt i ett land som man bara älskar. Dessutom är det planerat att Fia ska följa med i några länder =) det här är sjukt nice. Längtar som fan och även till USA. Många undrar hur man kan göra såna här resor när man pluggar i och för sig Afrika blir efter att skolan är slut. Men Fia sa något klokt till mig varför jag gör såna här resor fast jag pluggar jo för jag tar mig råd till det. Man får helt enkelt offra en del saker i livet.

Det jag blir ledsen över är att jag inte kan prata om min dröm med vem som helst känns som att dem inte förstår och ställer frågor varför ska du det för? och det är värsta dyrt. JA jag vet att det kommer kosta MEN jag skiter i om det kommer kosta ca 40 000 kr för den här resan. För det här är min dröm och det är något jag måste innan man skaffar familj och sånt. aja skit samma. Tur att en del förstår till och med min älskade mormor stöttar mig i det här. Fan vad jag är glad =)

Nu ska jag sova Puss

Kommentarer
Postat av: Susanna

Strunta i de som inte ger dig energi utan bara tar energi av dig! De behöver du inte!!! Du är värd den här resan (resorna) och det kommer bli BÄST!

2010-11-10 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0