Vill jag att drömmen ska bli sann?

Har aldrig trott att en dröm kan plåga en så mycket. Jag drömmde om dig här om dagen sjukt. Det har vart slut nu i 8 månader och har varken drömt eller tänkt på dig under denna tid. Jo kanske tänkt men inte drömmt. Den här drömmen var så verkligen men lite obehaglig. Du ville ha mig tillbaka men jag flydde och du förföljde mig, det var så konstig kändes som att den var sann men ändå så overklig. Och nu har den här drömmen förföljt mina tankar, vill jag att den ska vara sann? Okej inte att du förföljer mig för de var obehagligt. haha nu känns den så komiskt för det kan inte vara sann. Det har gått för lång tid och jag känner inget för dig, jag känner ingeting. Det måste ju betydda att jag gått vidare? Men varför har den plågat mina tankar då? Är det för att jag ville detta för 8 månader sen och inte nu? För jag vill inte, vi hade våran tid och jag känner inget! Nej det där var en sjuk dröm!

Snart blir det nog lite chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0