Mycket har hänt!

Jätte jätte länge sen kanske lika gärna kan strunta i att skriva? men här kommer iaf ett inlägg!

Det är mycket som hänt, sommaren håller på att komma till sitt slut. Vill ha sommar längre! Det bästa med denna sommar är självklart USA resan fy fan vad grym, rolig, underbar ja allr var sååå jävlans bra vilken upplevelse. 3 veckor man skulle vilja vara där längre. Fick träffa min underbara Berra, kommer aldrig att att glömma denna resa och folket man träffa där. Det var som vart jobbigt i slutet var att jag sakna min lilla skrutt. Då va han inte MIN, det vart vi den 12 Juli då jag kom hem, det hände så fort men allt kändes så rätt. Han sakna mig och han förstod vad jag betyde för honom när jag åkte, de var som att de var jobbigare för honom. Jag är verkligen kär. Det är han och jag, Nea och Christian. Kommer ihåg när vi sitter på planet från London till Stockholm jag var såå nervös, sa till Fia "nej men guh vad nervös jag är, nej men shit vad nervös jag är" pirra liksom i magen. Hade inte träffat han på 3 veckor. Han känns som den rätta för mig. Han gillar mg för den jag är, att jag vågar vara mig själv åh inte vara som alla andra. Du betyder så jävlans mycket för mig <3
Sen har jag och min älskling hoppas fallskärm, även Anna, Daniel och pappa. Det var den sjukaste upplevelse jag någonsin gjort den va sjukt!

Nu till något som är mindre roligt. Min fina fina Ace finns inte längre hos oss, vår fina fina Ace. Det känns så tomt allt känns skit. Det börjar känna bättre men tomrummet kommer alltid vara där. bröt ihop förra helgen behövdes nog. -förklara för min älskling hur jag mådde, mådde verkligen skit. Han förstod och när jag berätta att jag var rädd att förlora någon mer skrev han I will stay <3 de är verkligen du åh jag. Älskar dig otroligt mycket <3 min finaste <3 Tack för att du finns <3

I fredags va de kryss för att fira Madde och de va kul men mådde inte så värst bra dagen efter. Vilket är resultatet på en galen kväll. Nej nu orkar jag inte skriva mer. På återsende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0